HTML

Ferencváros

Mi akkor is bajnokok leszünk, egész világ hogyha ellenünk!

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008.03.18. 22:24 rexter

BKV-Fradi 3:4, Fradi-Kazincbarcika 4:0, Vecsés-Fradi 1:2

No gondoltam szakadt rám egy kis szabadidő, írjunk egy kis összegzést a tavaszi rajtunkról. Sajnos csak a hazai meccset láttam előben, a többinek csak a góljait láttam és beszámolót olvastam sok helyről.

Hát a BKV-Előre meccsünk egy szabályos szívroham volt. Tombol kinn a szél, itthoról az index forumrol kovettem a meccset. Nagyon hamar golt kaptunk, ahogy az lenni szokott. Tulsagosan sok ideig nem tudtunk keseregni, egyenlitettunk, majd jott a szunet. Szunetben beallt Lisztes és Bartha. Én magamban nem teljesen értettem miért kell egyből kettőt cserélni, mindegy. A szél most minket segített, volt remény bőven. De jöttek a hírek hamar 3-1, és Fülöpöt kiállították, 10 emberrel 2 golos hátrány! Nagy csalódás volt, nagyon szar érzés. Borzasztóan rossz volt! Az egyik hülye online sportoldal úgy írta, h Mátyus tizenegyesből egyenlített! Hamar kiderült, hogy csak a második gól volt... Mindegy, volt remény. Egyre gyakrabban nyomkodtam sokakkal együtt a frissités gombot. Aztán egyenlítés! Majd mikor már nagyon a vége felé járt a dolog, tudtuk h nagyon kevés van hátra, valaki beírta h Góóóóóóóóóóóóóól!!! És rohadtul örültem, és fantasztikus jó érzés volt!! Óriási volt!

Kazincbarcika ellen volt szerencsém kinn lenni. Sok néző, szar játék, de a végére csak összejött, és 4-0. Bartha gólja különösen szép volt.

Vecsés ellen Lipcsei két góljával nyertünl Egyebet nem tudok mondani.

Hajrá Fradi!

Szólj hozzá!

Címkék: bkv fradi fradi kazicbarcika vecses fradi


A bejegyzés trackback címe:

https://fradi.blog.hu/api/trackback/id/tr40386887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása